Witamy
Przedstawiamy Państwu propozycję uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach organizowanych przez Centrum Kształcenia Kadr Administracji Rządowej i Samorządowej AWANS. Poza szeroką ofertą szkoleń otwartych, adresowanych dla pracowników samorządowych, jak i radnych, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, członków zarządu powiatu/województwa (oraz łącznie dla przedstawicieli tych grup), nasze Centrum organizuje cykl szkoleń zamkniętych, zgodnych z Państwa indywidualnym zapotrzebowaniem. Od Państwa zależy to, na które elementy programu szkolenia wykładowcy położą szczególny nacisk, jakie zagadnienia zostaną zaprezentowane dodatkowo, jakie tematy będą poruszone na szkoleniu, w jakim miejscu i terminie odbędzie się szkolenie oraz jak długo będzie ono trwało. Realizujemy szkolenia tak kilkugodzinne, jak i kilkudniowe, w naszej placówce lub w dowolnym miejscu w Polsce uzgodnionym wspólnie z Państwem. Poziom zajęć każdorazowo dostosowujemy do potrzeb klienta, czy są to nowi pracownicy, nowo wybrani radni, czy też doświadczeni pracownicy, czy samorządowcy. Zapewniamy Państwu profesjonalną kadrę wykładowców, praktyków mających doświadczenie w doradztwie jednostkom samorządu terytorialnego, będących pracownikami Regionalnych Izb Obrachunkowych, Samorządowego Kolegium Odwoławczego, radcami prawnymi, pracownikami naukowymi uczelni państwowych, radnymi, pracownikami samorządowymi posiadającymi certyfikaty trenerów europejskich, zdobywających doświadczenie tak w kraju, jak i za granicą.
Oferujemy Państwu wysoką jakość świadczeń za niewielką cenę. Nasze elastyczne podejście do potrzeb klienta sprawia, że wybór naszej oferty staje się zyskowną inwestycją. Wiedza zdobyta przez uczestników ma szansę zaprocentować w przyszłości, a zadowolenie z usług Centrum sprawi, że będą Państwo korzystać ze szkoleń naszego Centrum. Proponujemy Państwu następujące obszary tematyczne zajęć. Konkretne szkolenie, zgodnie z Państwa potrzebami, może odwoływać się do kilku z nich:
• prawo samorządu terytorialnego
• gospodarka komunalna
• prawo budowlane
• gospodarka nieruchomościami
• budżet, finanse, nadzór, kontrola,
• budżet zadaniowy
• prawo miejscowe
• zamówienia publiczne
• dyscyplina finansów publicznych
• pozyskiwanie funduszy Unii Europejskiej da samorządów
• procedury i wnioski Unijne
• zarządzanie projektem Unijnym
• zarządzanie rozwojem lokalnym
• planowanie i zagospoda-rowanie przestrzenne
• pomoc społeczna
• rozwój gospodarczy
• ochrona danych osobowych
• informacje niejawne
• dostęp do informacji publicznej
• podatki i opłaty
• inwestycje
• partnerstwo publiczno-prywatne
• pomoc publiczna
• wspólnoty mieszkaniowe, własność lokali, mieszkaniowy zasób gminy
• strategie
• promocja gminy/powiatu/regionu
• rozwój turystyki
• marketing
• logistyka
• oświata
• turystyka
• kultura
• sport
• ochrona środowiska
• rolnictwo
• spawy obywatelskie
• nadzór i kontrola
• zarządzanie jakością w samorządzie, w tym ISO
• statut jednostki samorządu terytorialnego
• status prawny radnego
• szkolenie podstawowe dla radnych
• radny jako lider społeczności lokalnej
• relacje radnego z urzędnikiem
• zakres zadań wójta i relacje z radą gminy
• absolutorium
• komisja rewizyjna
• szkolenia tematyczne dla członków komisji rady
• ordynacja wyborcza do rad gmin,powiatów,województw
• organizacja kampanii wyborczej
• związki i porozumienia międzygminne
• organizacja urzędu
• jednostki pomocnicze i inne jednostki organizacyjne
• sprawy kadrowe
• ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
• prawo pracy
• prawo administracyjne
• elementy prawa cywilnego – zgodnie ze specyfiką pracy Wydziału
• instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt
• prawo geodezyjne i kartograficzne
• prawo archiwalne
• prawa obywatelskie, konstytucja
• skargi i wnioski rozpatrywane przez Wydział / Radę
• audyt i kontrola
• kontakty z mediami
• szkolenia interpersonalne, np. umiejętność prowadzenia zebrań negocjacje, autoprezentacja, stres i wypalenie zawodowe
• reprezentacja urzędu
• trudny klient w urzędzie
• sposoby rozwiązywania konfliktów
• savoir-vivre w sekretariacie / biurze rady
Uczestnicząc w szkoleniach organizowanych przez nasze Centrum uzyskają Państwo aktualną wiedzę, dowiedzą się Państwo o kierunkach zmian stanu prawnego, poznają Państwo praktyczne wskazówki dotyczące stosowania prawa, wykładowcy dołożą wszelkich starań, by na ciekawie prowadzonych zajęciach uzyskali Państwo odpowiedzi na pytania praktyczne. Wydajemy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu i zdobyte umiejętności.
W sprawie szczegółowej oferty prosimy o kontakt telefoniczny ( tel. , ), chętnie odpowiemy na Państwa pytania.
Zapraszamy!
Śląskie
2 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Firma jest bardzo profesjonalna, świetne warunki pobytowe, udział w zajęciach nie jest męczący,przebiega w miłej atmosferze, wykładowcy to profesjonaliści-wiem,bo korzystałam z ich różnych szkoleń.Wszyscy z urzędu sa zadowoleni.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Kampanie adwords, Szkoła językowa, Terapia uzależnień, Tłumacze, Usługi informatyczne Bytom
Znajomość savoir-vivre'u jest niezbędna do profesjonalnego wykonywania obowiązków, pozwala także uniknąć nieprzyjemnych sytuacji wynikających z popełniania gaf i wpadek.Odświeżenie jego zasad będzie pomocne oraz wpłynie na podwyższenie jakości wykonywanej pracy.
Szkolenie dedykowane jest dla radnych, jak i - w osobnym wydaniu - dla pracowników samorządowych.Profesjonalni wykładowcy w ciekawy sposób przybliżą Państwu możliwe rozwiązania sytuacji problemowych.
Proponujemy Państwu przeprowadzenie szkolenia z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego. Program szkolenia zostanie dostosowany do Państwa potrzeb, nad czym czuwa kadra profesjonalnych wykładowców uniwersyteckich, trenerów szkoleniowych znających praktyczne aspekty omawianych tematów.
Nazwa firmy | AWANS Paweł Saługa |
Imię (pierwsze) | PAWEŁ |
Nazwisko | SAŁUGA |
Data rozpoczęcia działalności | 2004-11-03 |
NIP | 6262682452 |
Regon | 278311894 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Bytom |
Gmina | Bytom |
Miejscowość | Bytom |
Kod pocztowy | 41907 |
Poczta | Bytom |
Ulica | ul. Bałtycka |
Numer nieruchomości | 4 |
Numer lokalu | 44 |
psaluga@radcaprawnyslask.pl | |
Strona www | www.radcaprawnyslask.pl/ |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 2004-09-28 |
Data rozpoczęcia działalności | 2004-11-03 |
Data wznowienia działalności | 2014-11-03 |
Kod PKD | Nazwa |
6910Z |
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA Przeważające PKD |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
5811Z | WYDAWANIE KSIĄŻEK |
5812Z | WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH) |
5813Z | WYDAWANIE GAZET |
5814Z | WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW |
5819Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312A | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI |
7312B | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8551Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH |
8552Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Regon | Nazwa | Adres |
27831189400053 | P.M.Saługa Kancelaria Radcowska | ul.Zwycięstwa Gliwice ŚLĄSKIE Gliwice |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
rewelacyjna współpraca,jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości szkolenia i pobytu